سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از کجا شایسته ترین رایحه را بخریم

عطر زنانه خوشبو

درون باکس عطرهای اصل، مقوایی موجود هست که نگهدارنده شیشه رایحه است. همینطور درون باکس یک کاتالوگ یا این که بروشور که دربردارنده ویژگی ها رایحه میباشد نیز موجود است.بر روی باکس یا این که شیشه عطرهای اصل، گزاره «made in» درج نمی شود بلکه صرفا نام سرزمین تولیدکننده بو نوشته می‌گردد. مثلا PARIS.رنگ شیشه عطرها نشاندهنده گرمی یا این که سردی بو آن رایحه میباشد. برای مثال، شیشههایی که رنگ قرمز رنگ، نارنجی رنگ و یا این که صورتی دارا هستند، نشاندهنده گرم بودن بو آنان میباشد. همینطور شیشههایی که رنگ آبی رنگ، سرمهای یا این که خاکستری دارا‌هستند نشاندهنده سرد بودن بو آن‌ها میباشد.در عطرهای اصل تمام ویژگیهای آن بر روی شیشه رایحه نوشته میگردد که اکثر وقت ها به گویش فرانسوی می باشند و دانستن آن‌ها شاید کمی اختلال باشد. ولی با پی بردن چندین واژه به راحتی می توانید از اصل بودن رایحه اطمینان نتیجه ها نمائید. از گزاره عباراتی که روی شیشههای بو درج می‌گردد و نشاندهنده مردانه بودن، زنانه بودن، ترازو ماندگاری و ... است عبارتند از:Noir: این عبارت نشاندهنده عطرهای زنانه میباشد. این دسته عطرها رایحهای ملایم دارا‌هستند و برای به کارگیری در فصلهای سرد و خنک مطلوب می‌باشند.
Jour: این عبارت نشاندهنده عطرهای زنانه میباشد. درین جور عطرها از رایحههایی که ماندگاری متعددی دارا هستند مستعمل میباشد. همینطور این دسته عطرها برای به کارگیری در حین روز می باشند.
Sport: این عبارت نشاندهنده عطرهایی است که هم زنان و هم مردان می توانند از آن‌ها به کار گیری نمایند.
Homme: این عبارت نشاندهنده عطرهای مردانه میباشد چرا‌که در‌این گونه عطرها از رایحههای سنگین مصرف شده میباشد.
روی شیشه های رایحه عباراتی که نشاندهنده تعداد ساعتهایی میباشد که آن رایحه ماندگاری داراست درج می‌گردد. مانند:EDP: ترازو غلطت ترکیبات این جور عطرها در بین 20 تا 10 درصد است و معیار ماندگاری آنان حدود 4 ساعت میباشد. این عبارت نماد اختصاری Eau de Perfume است.
EDT: واحد سنجش غلطت ترکیبات این گونه عطرها دربین 8 تا 10 درصد می باشد و معیار ماندگاری آن ها حدود 3 ساعت میباشد. این عبارت آرم اختصاری Eau de Toilette می باشد.
EDC: واحد سنجش غلطت ترکیبات این گونه عطرها در بین 3 تا 5 درصد است و معیار ماندگاری آن‌ها حدود 1 تا 2 ساعت میباشد. این عبارت آرم اختصاری Eau de Cologne می باشد.
 


 از کجا شایسته ترین رایحه را بخریم:برای خرید بو ما شایسته ترین و دارای اعتبار ترین دکان اینترنتی خاورمیانه  را به شما توصیه می‌دهیم زیرا:
تضمین بها و کیفیت
تحویل اکسپرس
پشتیبانی 24 ساعته
پرداخت در محل
7 روز ضمانت رجوع و برگشت
ضمانت اصل‌بودن محصول
ارسال بدون پول برای خرید های بالای 100 هزار تومان
(تمام روند تثبیت توصیه و ارسال مال بوسیله مطرح ترین مغازه اینترنتی خاورمیانه یعنی دیجی متاع انجام می‌گردد پس با خاطر ریلکس خرید نمایید)